ما زنده ایم

ما زنده ایم

 

در آستانه بیست و دوم مهرماه، روز برگزاری طرح نهضت ما زنده ایم، بیانیه این نهضت منتشر گردید. متن بیانیه به این شرح است:

 

بسم رب الشهداء و الصدیقین

 

یکی از مهم ترین مسئولیت هایتان امروز این است که نقش زن را از دیدگاه اسلام ترسیم کنید.

 

مقام معظم رهبری مدظله العالی

 

 

 

سلام و صلوات خدا بر پیامبر رحمت، حضرت ختمی مرتبت محمد مصطفی(ص) و خاندان اطهرش(ع) که آیه آیه ی وجودشان مفسر "نورٌ علی نور" و هدایتگر بشریت به سرمنزل سعادت و شهادتند. شهادتی از جنس "احلی من العسل" و سعادت و قربتی تا بی نهایت خدایی شدن و حقیقت "ما رأیت الا جمیلا" .

 

سلام و صلوات خدا بر رهروان طریق ولایت که با شور حسینی و شعور زینبی، بصیرتی فاطمی را می آفرینند.

 

سلام و صلوات خدا بر شیر زنانی که رسم بزرگ منشی را از بزرگ بانوی صبر عالم، حضرت زینب(س) آموختند و با بصیرت نافذ، سیرت آن مطهره را هدایتگر زندگی خود نمودند و مصداق عینی "المومن کالجبل الراسخ لا یحرکه العواصف" گشتند. همان شیر زنانی که در دفاع از حریم ولایت با عفت، شجاعت، احساس مسئولیت و عطوفت و شکوه و اقتدار فاطمی و زینبی، هم در سنگر پرورش فرزندان صالح و هم در تقویت نظام خانواده و هم در سنگر رزم و دفاع جانانه در برابر دشمنِ تا بن دندان مسلح، با حفظ حجاب و عفاف و پاکدامنی درخشیدند و همچنان نیز می درخشند. همان اسوه های بی بدیل و نستوهی که در برابر یاوه گویی های شرق و غرب مبتنی بر نسبت دادن تفکر متحجر به زنان مسلمان و همچنین اشاعه تفکرات فمنیستی و ترویج و تبلیغ بی بند و باری های زنان در جامعه، توانستند با تأسی از کوثر قرآن حضرت فاطمه زهرا(س) و روشنگر مکتب عاشورا حضرت زینب(س) مشت محکمی بر دهان آن یاوه گویان کوبیدند و تحت لوای حریم ولایت برای جهانیان معرّف الگوی ناب بانوی مسلمان باشند.

 

نه اسارت منطق آنان را در هم می شکند و نه طوفان تبلیغاتی همه جانبه فرهنگی شرق و غرب؛ آری حجاب مصونیت آنان است و تربیت نسل صالح منتظر، ماموریت الهی آنان؛ عزم آنان خطابه زینبی(س) است و جزمشان نشان دادن هویت متعالی بانوی مسلمان در صدور انقلاب اسلامی به جهان.

 

ما دختران ایران اسلامینیز با تاسی و الگوگیری از زنان و دختران شهیده همچون ایران قربانی، طیبه واعظی و اسوه زینبی امروز آزاده سرافراز خواهر معصومه آباد، همصدا با فریاد مقتدرانه زنان مسلمان در گوشه گوشه ی جهان، اینچنین غریو خود را به گوش مستکبران عالم خواهیم رساند که:

 

ما با ولایت زنده ایم .............. تا زنده ایم رزمنده ایم

 

و من الله التوفیق

جامعه دختران " نهضت ما زنده ایم " استان فارس - 1394/7/22



منبع : پایگاه اطلاع رسانی سازمان بسیج دانش آموزی استان فارس





:: برچسب‌ها: ما زنده ایم ,
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
نویسنده : بسیج
تاریخ : پنج شنبه 23 مهر 1394
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: